Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Aroi. Meer weten? Ontdek meer
Ciska
30 mei 2026 om 20:00
Het was alweer een tijdje geleden dat we hier besteld hadden, maar nog steeds erg lekker.
Rob
17 mei 2026 om 19:15
Smaakte weer fantastisch, ben niet anders gewent van Aroi.
Carla
16 mei 2026 om 20:29
Het eten was lekker maar jammer dat alles bij elkaar in een doosje zit. Zou t liever apart krijgen zodat je gebakken rijst én t vleesgerecht apart proeft. Bezorging was super snel!
Marieke
15 mei 2026 om 13:19
Erg smakelijk en goed warm. Voor herhaling vatbaar.
Fam
12 mei 2026 om 21:55
zoals altijd prima, lekker en ruim voldoende.
Petra
12 mei 2026 om 20:58
Smaak heerlijk en dit keer goede verhouding van rijst/vlees/groente.
Patricia
11 mei 2026 om 1:22
Heerlijk, smaakvol en goed gevuld
Rob
27 apr 2026 om 19:11
Het smaakte heerlijk als altijd, wel extra veel saus vandaag en direct erna kramp en diarree… voor mij betekent dat gluten dus probeer nu te kijken of ze deze maaltijd ook glutenvrij kunnen maken.